Bemutatkozás

Szervezd meg és kövesd nyomon a kiszállítást, egyszerűen.

Sok olyan kisvállalkozás van, ahol – noha nem ez a fő tevékenység – a cég maga bonyolítja le a kiszállítást. Ez elsőre egyszerű feladatnak tűnik: van néhány jármű, néhány sofőr, és naponta 1-2 túra, amelynek keretében a sofőrök kiviszik az árut. Nincs szükség hozzá bonyolult, profi logisztikai szoftverre.
Ez igaz, viszont ahogy telik az idő, felmerülnek különböző problémák, igények.

  • Nem tudom, hol jár éppen a sofőr, melyik partnernél járt már, és ki tudta-e vinni az árut. Hívjam fel félóránként, írjak neki Viberen vagy a Facebook Messengerben? Szereljek be költséges nyomkövető rendszert a járművekbe? De hiszen csak néhány túráról van szó! Mennyivel egyszerűbb lenne, ha egy telefonos alkalmazással nyomon lehetne követni, illetve jelezni tudná az eseményeket. Hiszen a telefon úgyis mindig náluk van!
  • Keresett az egyik partnerünk, hogy a két héttel ezelőtt vásárolt terméket kibontva összetörve találta a csomagolásában. A raktárunkban még semmi gond nem volt vele, szóval a szállítás során adódott a gond. Melyik sofőr vitte ki aznap az árut a partnernek? Jó lenne, ha ezt hosszas nyomozás helyett két kattintással ki lehetne deríteni.
  • Ki, mikor, és mennyit tankolt a céges járművekbe? Milyen hibák adódtak a járművekkel kapcsolatban, és melyik sofőr jelezte/javíttatta ezeket? Könnyebb lenne, ha ezeket az információkat egy helyen nyilván tudnánk tartani, és valós időben frissíteni.

Jó hírünk van: a LoGO mindezeket tudja!

A LoGO segítségével valós időben nyomon követhető, hol járnak a sofőrök. Láthatjuk, mely állomásokat teljesítették a túrán belül, illetve, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a kiszállítás. A sofőrök felvihetik a rendszerbe a tankolások, szervizek adatait, amelyet szintén valós időben lát a fuvarszervező.A LoGO Szervező és a LoGO WebAdmin felület INGYENESEN elérhető. Nincs limitált hozzáférés, próbaidőszak, stb.: az adatbázisodhoz – Szervezőként – mindig hozzá fogsz férni.A LoGO Sofőr alkalmazás – egy hetes ingyenes próbaidőszakot követően – heti nettó 990,-Ft-ba kerül. Az előfizetés BÁRMIKOR lemondható, a próbaidőszak alatt és utána is. Az előfizetés rendkívül egyszerűen működik, a Google Play rendszerén keresztül.

Nincs várakozási idő: akár már ma elkezdheted használni a LoGO rendszert!


A LoGO szoftvercsomag készítője, a JBdev egy applikációk készítésével foglalkozó mikrovállalkozás. Elképzelhető, hogy találkoztál már alkalmazásainkkal a Play Áruházban vagy az App Storeban.

A LoGO-t egy létező problémával szembesülve alkottuk meg. Tapasztalatunk alapján sok kisvállalkozás számára lenne hasznos, ha rendszerezhetné a kiszállítását. Erre a célra viszont – eddig – csak professzionális szoftverek álltak rendelkezésre, amelyek sok olyan funkciót is tartalmaznak, amelyek a kisebb, nem elsősorban fuvarozással foglalkozó cégek számára nem szükségesek. Ezenkívül a használatuk elsajátításához akár külön oktatásra is szükség lehet.
Ezek a programok kiválóak a nagyobb cégek számára, ahol a raktárkezelő és készletnyilvántartó rendszerekkel együttműködve teljesen automatizálható a kiszállítás kezelése. Illetve az olyan cégeknek is szükségük van rájuk, amelyeknek elsődleges profiljuk az áruszállítás. A kisebb cégeknek viszont sok esetben inkább egyszerűbb megoldásra van szükségük.

És ezért készítettük el a LoGO-t.


GYIK

  • A LoGO használatával – ha jól értem – az adatok egy központi adatbázisban tárolódnak el. Biztonságban vannak az adataim?
    Az adatbázis fejlett biztonsági szabályozásának köszönhetően a Szervező által megadott adatokhoz kizárólag a Szervező, illetve az általa megadott Sofőrök férhetnek hozzá. Más nem tudja lekérni az adatbázisból ezeket az adatokat. A Fejlesztő jogi felelősségének tudatában vállalja, hogy nem szolgáltatja ki harmadik személynek az adatokat, illetve saját célra sem használja fel őket (még statisztikai célokhoz sem).
  • Ha később úgy döntök, nem fizetek elő a LoGO-ra, minden adatom elvész, nem férek majd hozzá az adatbázishoz?
    Mivel a LoGO WebAdmin és a LoGO Szervező alkalmazások időkorlát nélkül ingyenesek, Szervezőként mindig hozzá fogsz férni a korábbi adatokhoz. Ha egy Sofőröd sem fizet elő, nem tudnak új adatokat felvinni, de a régi adatok természetesen megmaradnak.
    A közeljövőben ezenkívül beépítjük az alkalmazásba a CSV export funkciót, melynek segítségével a LoGO-n kívül is tudod tárolni az adatokat, illetve például Excel táblázatba másolni őket.
  • Nem küldi a sofőr készüléke a helyadatokat, nem látom, hol jár! Miért lehet ez?
    A helyadatok küldésének feltétele, hogy a sofőr készülékén (akár a háttérben) fusson a LoGO Sofőr alkalmazás, a túra állapota “Úton” legyen, és hogy a sofőr készülékén a helymeghatározás be legyen kapcsolva.
  • Szervezőként hogyan tudok tankolásokat és szervizeket felvinni a rendszerbe?
    A megoldás egyszerű: hozzáadod magad sofőrként a Sofőrök menüpontban, azonos e-mail címmel, mint amellyel szervezőként bejelentkeztél. Ezután telepítsd a LoGO Sofőr alkalmazást, jelentkezz be ezzel az e-mail címmel, és máris beküldheted az adatokat.